life is good

jag har inte dött för att mitt flygplan kom bort. jag har bara haft fullt upp med trevligheter! :)

tisdag tillbringade jag med att sova ut och sen cykla omkring och kolla in stan så den såg ut som den brukar. en snabb sväng in på stan för några ärenden och sen bjöd jag mor på lunch på mysiga värdshuset på nordanå. efter att vi handlat lite mat åkte vi hem till syster och jag fick inspektera deras hus.

onsdag var heldagsutflykt till piteå med syrran. vi lånade mammas nya pigga bil och hade en trevlig dag med sol och shopping.

idag har jag lunchat med fd sambon och vi har planerat för utgång på lokal imorgon. tjoho!
men det bästa idag var nog att jag äntligen fick komma till massören som alltid lyckas fixa till mina låsningar i rygg och bröstkorg. nu kan jag ta djupa andetag igen och det är obeskrivligt skönt.

vaknade dessutom i natt av ett glatt sms från en kollega. dom undersöker hur många som är intresserade av att åka på en kryssning till helsingfors i sommar. skepp o'hoj! klart att jag vill med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0