så det blev...

jahapp. det blir nog så att jag flyttar in i 2:an i september. jag hade det på nått vis på känn att jag skulle få den lägenheten...
samtidigt som det känns kul att få lite mer space och att inreda med egna saker (hyr ju möblerat i nuvarande bostaden) så är jag inte så entusiastisk som man kanske borde vara vid tanken på en stor och (blivande) fin lägenhet. nåväl, det blir säker bra. jag ser iaf fram emot att ligga i badkaret hela hösten! och kanske blir det roligare med mahållningen när jag har ett större kök?

fö verkar denna midsommarafton enbart bestå av regn. och jag har slut på all mat här hemma. vissa dagar vore det flott med en bil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0