siesta

om det, mot förmodan, är någon som undrar var jag håller hus så är jag förstås ute i solen! det finns inga andra alternativ när det är så här varmt och härligt. men jag brukar försöka vara inne ett par timmar kring lunch för att inte vara i den allra starkaste solen.

igår hade jag en körlektion och det var som vanligt riktigt kul! snart kommer jag att tycka att det känns helt ok att åka runt i trafiken. än så länge tycker jag att det är lite nervöst med mycket korsningar och bilar eftersom jag har fullt sjå med att tänka på gas, broms, koppling och växlar - ja, allt det där man gör per automatik när man kör bil.
(jag lyckades roa min körlärare också när jag råkade hamna lite mycket på en gräsmatta alldeles i början av lektionen... skämmigt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0