arg och trött

situationen på mitt jobb just nu är inte kul. inte kul alls. så fort jag har ledig dag så ringer dom och undrar om jag kan jobba. jag säger ofta nej men ibland säger jag ja.
dom gånger jag går med på att jobba är det för att jag vet hur det känns att vara den person som är på jobbet och bara väntar och hoppas att det ska komma in personal.
att aldrig få vara ledig med gott samvete äter upp mig inifrån och jag orkar knappt nånting samtidigt som jag är rastlös och stressad. härlig kombination!

vore det inte för att jag har världens bästa jobbarkompisar så skulle jag stanna hemma.

men jag är nyklippt och har fin hårfärg iaf. och ostkaka i kylskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0