min fredag

dagen började med att jag vaknade på jobbet. inte så konstigt eftersom jag hade jour. det konstiga var nog bara att jag hade sovit riktigt gott! på väg hem från jobbet stannade jag till på en läkarmottagning och fick en boosterdos vaccin mot fästingburen TBE. därifrån åkte jag hem och bytte om. sen fortsatte jag till körskolan där jag gjorde lite tester på datan och bokade in mina första körlektioner!!! jag kommer att vara stel och kallsvettig av skräck första gången jag ska dra iväg på hojen... jag har ju inte ens kört moped för tusan! sen hem, lunch åsså en löprunda. vilken gick förvånansvärt smidigt och jag hann precis hem innan det började regna. sen dess har jag läst, surfat, pusslat, käkat middag och agerat terapeut. terapisamtalet var med min fd sambo som har kärleksproblem. igen. och det gör mig både ledsen och irriterad. ledsen för att jag älskar honom och vill att han ska må bra. irriterad för att han gör problem av sånt som inte är problem samt att han låser fast sig i sina negativa tankar.

jaja, nu ska jag iaf fortsätta med mitt slappande. det blir lite tv, så ska det låta förstås och kanske panic room om jag inte redan har somnat då!

hoppas att ni andra också får göra sånt ni gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0