snart är det dags!

jag planerar semester. först har jag en vecka ledigt, jobbar 5 veckor, ledig 2 veckor, jobbar 1 åsså ledig 2 veckor till sen är det redan slutet av augusti.

jag ska hälsa på familjen först (redan om 2 veckor!!!) och äntligen få se storasysters nyköpta hus. sen under min "riktiga" semester ska jag på lite resor till vänner. och det verkar som att jag kommer att kunna sy ihop en vettig semesterplan även i år. det jag ser mest framemot är nog ett göteborgsbesök! det är 8 år sen jag sist var dit...

och jag är, åter igen, så grymt glad och tacksam över att inte behöva fundera så mycket över det ekonomiska. jag vet att jag har råd och att resorna är något jag vill och kan lägga pengar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0