svettrapport

jag har fått till en nytändning på träningsfronten!
det är så sjukt kul med allt möjligt!

en av orsakerna är att det är mycket träningssnack på jobbet. en av mina närmsta kollegor har kört igång på gymmet och en annan har bytt till samma gym som jag. han som jobbar i  samma arbetslag som jag hängde med mig på body pump härom veckan och idag hälsade jag på i hans gym för ett ryggpass. det var najs. och vilket flott gym sen! det var inrett som ett modernt och lyxigt hotell!

däremot har jag ju rätt svårt för gymträning. jag kommer inte riktigt sams med maskinerna och det beror väl säkert på att jag inte är van. än så länge känner jag inte ett spår av ryggövningarna men det kan ju hinna ändras innan imorgon... 

springer gör jag också. min vanliga runda är ca 8 km och tiden varierar lite beroende på dagsform och motvindar men det känns bra varenda gång! =)
 
imorgon blir det kanske både löpning och forza... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0