till farmor!!!

en av mina gullerara kollegor ska hämta hem en hund från jämtland (några mil ifrån där min farmor bor) och han är så omtänksam att han frågar om jag vill åka med och hälsa på farmor medan han hämtar jycken! kan man vara snällare? visst, det är en lång resa för en kort stund men jag längtar så mycket efter min farmor och jag vet att hon längtar ännu mer efter mig så jag bestämde mig direkt. farmor har dessutom haft det tufft med flera dödsfall senaste tiden och jag vet att hon ska på en begravning på fredag så det känns extra bra att kunna åka dit och göra henne lite glad. hon nästan skrek av glädje och kunde inte sluta skratta när jag ringde och berättade för henne. jag fick byta bort min jour imorgon natt för att kunna åka redan klockan 5 på tisdagmorgon... men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0