update

puh. jag kommer inte ens ihåg när jag sist skrev ett blogginlägg. not good. not good at all.
det händer saker hela tiden och jag har just kommit igenom den schemavecka när jag jobbar som mest.

på jobbet är det rätt schysst just nu. och jag älskar mina kollegor. dom gör mig så glad! och ungdomarna driver mig ibland till vansinne och ibland är dom helt fantastiska. samarbetet med vår nya lagmedlem (som inledde med att säga att han inte ville jobba på vår arbetsplats) blir bättre och bättre och han kompletterar oss bra. 
 
mitt besök hos farmor var helt underbart! hon är så liten och söt. det enda som inte var så sött var när hon sa att jag skulle hamna på glasberget om jag inte passade mig. inte uppmuntrande direkt... men resan dit och tillbaka bjöd på många intressanta diskussioner om allt mellan himmel och jord. men mest om relationer. på hemvägen var vi så upptagna av samtalet att chauffören glömde svänga av och vi fick en omväg på ca 5 mil i dalarnas skogar!

träningen flyter på fint. jag börjar få igång flåset efter vintern och har seriösa funderingar på att testa en satsning i gymmet för att se om jag kan lägga på mig lite mer muskler.

summasummarum så är jag just nu one happy camper som är nöjd med det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0