ketchupeffekten

kommer inget, kommer inget - kommer allt! ja jävlar vad det händer saker hela tiden helt plötsligt.

förra helgen blev jag medbjuden på ljusstöpning i falun. mycket roligt! det var ett gäng damer från jobbet som var iväg och stöpte ljus, drack vin och åt soppa. så nu har jag julklappar till hela familjen! haha.

sen har jag avancerat till att bli tillförordnad enhetschef på jobbet under tiden chefen är sjuk. till att börja med 14 dagar. men troligtvis längre.

åsså ska jag bli moster till våren.

mamma sak komma och hälsa på nästnästa vecka.

imorgon är det gymfest och jag har två kavaljerer som eskorterar mig dit! och nästa vecka har vi firmafest.

jo, åsså har jag sprungit 15 km på 1 timme å 15 minuter.

kort sagt händer det mycket positivt just nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0