bra beslut

förra veckan hade jag besök. det var min vän och fd sambo A som var här och hälsade på. han kom hit sent på onsdagkväll och åkte på lördagkväll. från början hade han tänkt stanna till söndag men jag var halvsjuk och han stressad över saker han ville göra hemma.

på torsdagen var vi till lager 157 i sågmyra. inte mycket att hurra för om man inte hade tänkt sig nya jeans men jag kom iaf hem med, surprise surprise, en vit t-shirt med tryck på. som om det är nåt som saknas i min garderob? ;-) 

sen stack vi iväg till lite mc-butiker och jag tror att jag gjorde en bra affär...

på fredagen började jag jobba 07.00 och skulle jobba till 23.00 men lyckades slingra mig hem redan vid 17-tiden. vi var nämligen bjudna på middag hos A's faster i falun. gott, massor med gott!!! och jag var så trött att jag bara satt och gäspade...

lördagen blev en heldag på kupolen. A hittade en skjorta och jag hittade ingenting. vilket iofs bara är bra men jag blir lite orolig för mig själv eftersom jag ALLTID har älskat att handla kläder... efter att vi ätit middag bestämde sig A för att dra iväg hemåt (70 mil).

en mycket trevlig helg om jag får säga det själv. och jag fick om och om igen bekräftat att vi gjorde helt rätt när vi bestämde oss för att inte leva ihop mer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0