slåss med kollegor

igår var jag och en av mina jobbarkompisar och tränade på hans gym. vi var på ett boxpass. till saken hör att min kollega är en stor kille, jag skulle tippa strax under 100kilosstrecket... och han är stark. jag är också ganska stark, men inte om man jämför med honom. sen upptäckte jag att mina handleder inte alls klarar så mycket som jag önskar. jag kan slå hårt och snabbt men får sjuuukt ömma handleder efteråt. ska vi köra nån fler gång så kommer jag definitivt att linda mina handleder! det var ändå skoj att testa på nåt jag inte brukar göra. tyvärr tyckte jag inte att passet bjöd på nån större utmaning vad gäller kondition och allmän styrka.

mitt eget gym har hållit stängt pga renovering senaste veckan. idag öppnar dom på nytt och det tycker jag ska bli jätteskönt! visst kan jag träna på egen hand också men det ÄR roligare att gå på ett corepass än att ligga hemma och göra situps! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0