stillestånd

det är så mycket jag vill göra, så många idéer, och ändå blir det - ingenting.
jag har fix kvar i lägenheten såklart, jag har en massa idéer om saker jag vill sy, måla, handarbeta osv. jag tänker mig att jag ska laga en massa god och nyttig mat åsså sitter jag ändå där med min filtallrik när det väl är dags att käka.

vad ska man göra åt sån handlingsförlamning? är det så att jag vill göra för många saker samtidigt?

fö tänker jag en hel del på mitt jobb. saker förändras och krav finns på att vissa saker inte får vara som dom är, men det är ingen som ger några alternativ på hur det ska vara istället. och i slutändan är det sveriges mest utsatta och sårbara barn som drabbas. vår framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0